Tim Drone

Influencerii se implică în lupta împotriva COVID-19. Sweet Paprika donează 50% din prețurile unei colecții de haine

Gabriela Atanasov, cea care este cunoscută pe rețelele de socializare drept Sweet Paprika, își dorește să ajute în lupta împotriva COVID-19 și să susțină spitalele și medicii din prima linie, așa că a decis să doneze 50% din prețurile unei colecții de haine către Crucea Roșie Română.

„Sunt în autoizolare de
două luni, cu doi copii, simțeam că trebuie să ajut cumva și mi-am dat seama că
și moda poate face fapte bune, mai ales într-o situație de acest gen, prin care
toți trecem acum. Am decis să donez către Crucea Roșie Română 50% din prețurile
unei colecții realizate pe mărimi de la 36 la 42. De livrări mă ocup personal,
în limita stocului disponibil, eu plasez coletele la curier, mă ocup de tot ce
implică această acțiune. Îmi doresc ca, după această perioadă grea, să mă
întâlnesc pe stradă cu fetele care au făcut o faptă bună acum. Am ales Crucea
Roșie Română pentru a contribui astfel la dotarea spitalelor cu echipamentele
de care au nevoie în această perioadă”, a declarat Gabriela Atanasov.

Sweet Paprika a început acest demers pe pagina ei de Instagram, iar urmăritoarele sale au reacționat și au început să se implice. Campania este în desfășurare, iar ideea principală este de a strânge cât mai multe fonduri pentru a ajuta spitalele din România, dar și de a sprijini astfel brandurile locale.

Visits: 7

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *