Cyberpunk 2077 va avea foarte mult Ray Tracing

Zilele trecut am avut parte de o avalanșă de informații noi despre ce vom putea face în Cyberpunk 2077, iar acum avem informații și despre cum va arăta Cyberpunk 2077.

Nvidia a publicat o grămadă de detalii despre implementarea componentei de Ray Tracing a jocului. Una ce se anunță a fi printre cele mai complexe redate până acum într-un joc a cărui grafică nu se rezumă la cuburi sau poligoane create în 1997.

Cyberpunk 2077 va avea patru tipuri de Ray Tracing, ce la un loc ar trebui să vă facă să doriți ca SLI să mai existe și ca prețurile pentru plăci video să nu fie atât de mari.

Aveți parte de Ray Traced Diffuse Illumination, ce va reda corect iluminarea incidentală, ceva destul de util într-un joc a cărui locație principală este o monstruozitate de neon numită Night City.

Aveți Ray Traced Reflections, așa că veți putea să vă uitați în oglinzi, iar diversele suprafețe reflective vor putea reda și lucruri ce nu se află deja pe ecran.

Aveți Ray Traced Ambient Occlusions, ce țin cont de faptul că lumina nu se mișcă fluid în jurul unui obiect, de parcă ar fi apa, așa că locurile care ar trebui să fie umbrite dintr-un model chiar sunt umbrite în mod corect.

Apoi aveți Ray Traces Shadows, ceea ce înseamnă că atunci când spulberați un scaun din loc, umbra sa nu va rămâne acolo. Bine, face mai mult de atât, fiind afectate diverse calități ale umbrelor, dar esențialul este că sunt umbre reale, nu trucuri ce arată bine doar într-o anumită situație.

De asemenea, Nvidia a ținut să amintească de faptul că jocul suportă DLSS 2.0. Ar cam trebui, pentru că la atâtea efecte de Ray Tracing probabil nu va funcționa bine dacă le activați pe toate pe o rezoluție măricică.

[Nvidia]

Visits: 45