Tim Drone

Nu e în magazine, dar e un succes imens: PlayStation 5, piesa de rezistență a japonezilor

La prețul oficial de vânzare recomandat de Sony, PlayStation 5 nu există în România pentru achiziție și nici în cea mai mare parte a planetei. Eventual, dacă vrei să plătești de două ori mai mult pe consolă, o găsești, dar nu îți recomand.

Chiar și în aceste condiții însă, consola next-gen a japonezilor este o sursă importantă de încasări pentru Sony. Din păcate, criza mondială de cipuri a alimentat o speculă macabră cu noua consolă, altfel, unitățile vândute ar fi fost mult mai multe. În mod autentic, este genul de produs pentru care oamenii ar sta la coadă, dacă ar avea de unde să-l ia.

În aproximativ cinci luni de disponibilitate, Sony a vândut 7,8 milioane de console PlayStation 5.

Valoarea a fost confirmată în cel mai recent raport financiar al japonezilor, pe ultimul trimestru fiscal și, tot acolo, s-au menționat 3,3 milioane de console next-gen livrate de la începutul lunii ianuarie 2021 până la finele lunii martie. Ca un detaliu drăguț și o consecință că gamerii își doresc neapărat un PlayStation, în același trimestru, s-a vândut și un milion de console PS4.

Cu alte cuvinte, brandul PlayStation continuă să facă legea pe piața globală de console, iar perioada de pandemie, în care oamenii au căutat surse suplimentare de divertisment în confortul căminului, a fost benefică pentru japonezi.

Nu mai puțin de 47,6 milioane de oameni sunt abonați la PlayStation Plus, în timp ce 109 milioane de posesori de console Sony au accesat PlayStation Network în ultimele trei luni. Ca o schimbare previzibilă a obiceiului de achiziționat jocuri, majoritatea pasionaționaților de gaming au optat pentru titluri noi în format digital, în defavoarea celor pe disc.

Dacă aruncăm o privire la Sony dincolo de performanța Playstation, încasările și profitul net s-au bucurat de o creștere importantă în ultima perioadă, comparativ cu primul trimestru din 2020. Profitul net a explodat de la 116 milioane de dolari la 983 de milioane de dolari, mai ales datorită diviziei de gaming. Cele mai mari pierderi, la fel ca în întreaga industrie, au fost asociate diviziei de filme.

SURSĂ ARTICOL

Visits: 8

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *