Ce este marketingul prin continut si cum poate creste vanzarile?
Indiferent unde vă aflați, toată lumea vorbește despre marketing de conținut. Acest lucru are perfect sens, deoarece este o metodă nouă și foarte eficientă de a atrage și reține potențialii clienți prin crearea și distribuirea conținutului original. A se vedea, de exemplu, conținutul folosit pe site-urile lor de platformele de cazinou online importante, cum ar fi NetBet. Așa că uitați reclamele și cuvântul din gură și acordați toată atenția acestui articol.
Ce este marketingul de conținut?
Marketingul de conținut este o abordare strategică de marketing care se concentrează pe crearea și distribuirea de conținut interesant, cu scopul de a atrage și păstra un public definit, care va proceda apoi la o acțiune profitabilă.
Este un proces în continuă evoluție și care poate face afacerea dvs. diferită de celelalte. La urma urmei, scopul marketingului de conținut este de a le arăta clienților potențiali că vă cunoașteți foarte bine subiectul și că sunteți una dintre companiile de top din domeniul dvs.
În acest fel vi se oferă posibilitatea de a atrage publicul pe care îl vizați, de a-i atrage atenția, de a-i instrui și, în cele din urmă, de a-i îndruma să facă alegerea corectă: să vă alegeți propria companie dintre mii de alții. Știm cu toții cât de dificil este acest lucru, mai ales în zilele noastre.
Cum funcționează marketingul de conținut?
Marketingul de conținut se bazează pe patru piloni principali:
Crearea de conținut valoros, relevant și consecvent
Secretul din spatele succesului marketingului de conținut este crearea de conținut care înseamnă ceva pentru publicul țintă al fiecărei companii. Pe scurt, conținutul pe care îl produceți trebuie să ajungă la clientul ideal, așa că un sfat bun este să îl luați în considerare atunci când îl creați.
Acest conținut poate fi variat, cum ar fi articole, cărți electronice, comunicate de presă, postări sociale și seminarii web. De asemenea, marketingul de conținut nu este doar cuvinte. Crearea de conținut vizual sub formă de imagini sau videoclipuri este la fel de importantă pentru eficiența marketingului de conținut, deoarece, așa cum s-a observat, conținutul vizual este ceea ce atrage atenția consumatorilor.
Pentru ca proiectul să aibă succes, trebuie să definiți un program de publicare a conținutului și să îl urmați în mod consecvent. În acest fel, dar și prin utilizarea unui ton specific de voce, veți putea crea o relație zilnică cu publicul dvs., care va reveni la intervale regulate pentru a „consuma” ceea ce ați publicat. În același timp, dacă conținutul dvs. este atât de interesant, va dori să îl împărtășească sau chiar să ia măsuri.
Distribuirea conținutului
Odată ce ați stabilit tipul de conținut ideal pentru publicul dvs., este rândul lor să îl distribuie. Platforme precum site-ul sau blogul companiei dvs., YouTube, Facebook și alte canale de socializare sunt un loc bun pentru a începe.
Direcționarea conținutului către un anumit public
Ceea ce sunteți pe cale să citiți este esența marketingului de conținut și ar trebui să o luați în serios ca și cum ați juca NetBet Pariuri. Sunteți gata;
Trebuie să creați conținut pentru publicul pe care îl vizați și NU pentru dvs.
Pentru a face acest lucru, trebuie să vă cunoașteți foarte bine publicul. Dacă nu este cazul, atunci poate că trebuie să o luați de la capăt și să vă bazați strategia pe rezultatele cercetării dvs.
Așadar, odată ce știți către cine se adresează conținutul pe care îl creați, trebuie să identificați preocupările, nevoile și interesele acestora, astfel încât conținutul să fie relevant pentru ei. O modalitate de a realiza acest lucru este să citiți cu atenție feedback-ul și comentariile pe care vizitatorii le lasă pe platformele pe care le gestionați (de exemplu, site-ul web, blogul, rețelele sociale etc.).
Mobilizarea publicului
Deoarece toate cele de mai sus sunt realizate dintr-un motiv, marketingul de conținut vă ajută să stabiliți obiective clare de la început. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă întrebați: Ce vreau să obțin cu conținutul pe care îl creez?
Cele mai comune obiective sunt:
– creșteți traficul unui site web / blog
– creșterea detaliilor de contact ale potențialilor clienți prin intermediul site-ului
– construirea unei relații cu publicul pentru difuzarea produselor / serviciilor dvs.
– creșterea acoperirii prin intermediul rețelelor sociale
În orice caz, indiferent de obiectivul pe care l-ați stabilit, nu îl veți putea realiza fără un îndemn clar.
Ceva pentru final …
Marketingul de conținut nu este o metodă cu început, mijloc și sfârșit, ci un efort constant care evoluează constant și se îmbunătățește.
Este un angajament atât pentru tine, cât și pentru echipa ta. Dar înainte să vă grăbiți să spuneți că nu este pentru dvs., trebuie să vă spun că nu trebuie să publicați conținut 24 de ore pe zi. Tot ce trebuie să faceți este să aveți un program care să fie recunoscut de publicul dvs., oferindu-le un stimulent pentru a vă vizita des pentru a vedea ce ați postat.