Roku – Serviciul de streaming ajunge la 51 de milioane de utilizatori activi
În contextul pandemiei, tot mai multe servicii de streaming, inclusiv Roku, au avut foarte mult de câștigat de pe urma carantinei și al dorinței maselor de a consuma cât mai mult media.
Un nume ceva mai puțin popular față de Netflix, Hulu sau altele asemenea, Roku a reușit, totuși, să adune un număr impresionant de utilizatori, Mai exact, anul trecut, statisticile arată că serviciul de streaming se bucură de 51.2 de milioane de subscriptii active. O creștere remarcabilă față de cele 13.4 milioane din anul 2016 și de 36.9 milioane din 2019.
Pe întreg parcursul anului 2020, aproape 59 de miliarde de ore au fost „irosite” pe conținutul oferit de Roku. Creșterea rapidă a numărului de conturi active se datorează și faptului că Roku este oferit în două variante: ca streaming box și ca serviciu de sine stătător. De altfel, în Statele Unite ale Americii, Roku este integrate în cel puțin unul din trei televizoare inteligente. Evident, chestia asta crește sansele ca serviciul să atragă noi subscripții în fiecare zi, datorită ușurinței cu care acesta este oferit drept „momeală”.
În comparație cu ascensiunea serviciilor noi, de tipul HBO Max și cu agresivitatea cu care Disney+ își pompează conținutul media, Roku reușește să se mențină onorabil. În plus, acesta oferă și câteva funcții amuzante, cum ar fi trivia și statistici legate de cei mai căutați termeni sau de cele mai vizionate filme într-o anumită perioadă,
CEO-ul Anthony Wood este, evident, foarte mulțumit de cifrele atinse, și menționează că lumea se îndreaptă cu pași repezi către era streaming-ului. Afirmația este îndrăzneață, dar spune lucrurilor pe nume. Cu toate acestea, popularitatea serviciilor de streaming dăunează cinematografelor și lansărilor tradiționale de filme, ceea ce subliniază un posibil declin al cinematografiei autentice.