Dungeons and Dragons va fi transpus într-un nou joc open-world
Voi presupune că știți cu ce se mănâncă (măcar în teorie) Dungeons and Dragons. L-ați văzut la televizor în Stranger Things, l-ați văzut în geek stores, ați dat de el sub forma jocurilor Baldur’s Gate și Neverwinter Nights, poate ați avut ocazia să jucați inclusiv varianta MMO, adică Dungeons and Dragons Online.
Influența pe care o are acest tabletop se resimte în aproape întreg entertainment-ul. Aflat acum la cea de-a cincea ediție și mai beginner friendly ca niciodată (discutabil), Dungeons and Dragons va lua din nou forma de joc video, dar de data aceasta se vrea a fi un titlu open-world AAA, dezvoltat de către Hidden Path Entertainment.
Poate că acest nume vă este cunoscut dacă ați jucat Age of Empires II HD Edition sau Defense Grid. Compania a anunțat clar și răspicat faptul că face angajări pentru un joc third-person bazat pe franciza Dungeons and Dragons. Este vorba de triple-A, deci buget mare, domnii mei. Pozițiile includ pentru moment graphics programmer, lead graphics programmer, senior technical artist și writer, întrucât Hidden Path are multe în plan și doreșe să-și extindă repertoriul încet, sigur și strategic.
Dungeons and Dragons prosperă datorită setting-urilor diverse
Studioul nu a oferit detalii legate de această adaptare Dungeons and Dragons, dar pozițiile pe care acesta angajează oferă câteva indicii. De exemplu, jocul ar urma să fie dezvoltat folosind Unreal Engine 4, iar writer-ul trebuie să aibă experiență cu branching narratives, ceea ce înseamnă că adaptarea open-world se va baza pe fire narative multiple și pe diferite sfârșituri.
În ceea ce privește setting-ul, înclin să cred că va orbita în jurul Forgotten Realms, creat cu mult timp în urmă, adică în 1967, de către Ed Greenwood și care a devenit unul din cele mai populare setting-uri Dungeons and Dragons. Odată ce Hidden Path va posta mai multe anunțuri pe blogul oficial și pe Twitter, se va da startul vânătorii de informații. Până la urmă, nu vezi în fiecare zi un joc AAA D&D, în condițiile în care majoritatea adaptărilor au avut un succes moderat, excepția venind din partea seriei Baldur’s Gate.