După doi ani, Apex Legends reușește să adune 100 de milioane de jucători

Este rost de sărbătoare la Respawn Entertainment. Dezvoltatorul a publicat recentul milestone, și se pare că, la cea de-a doua aniversare a jocului, s-au adunat nu mai puțin de 100 de milioane de jucători. Cu o abordare ceva mai deosebită a genului battle-royale, Apex a avut o evoluție ceva mai greoaie, dar a ajuns în punctul în care culege roadele strădaniei sale.
Apex Legends câștigă serios
În prima sa lună de existență, în 2019, Apex Legends a depășit treptat pragul de 25, respectiv 50 de milioane de jucători, dar a stagnat brusc pentru o bună bucată de vreme, iar ultima actualizare publicată de EA cu privire la numărul de playeri fusese la final de 2019, cu 70 de milioane. De atunci, jocul a tras serios și s-a urnit din loc, iar faptul că a aterizat și pe Steam a fost de un mare ajutor. Popularitatea acestuia a sărit în aer odată ce utilizatorii platformei și-au făcut de cap, scăpând de grija launcher-ului Origin, iar asta s-a văzut.
Acele 100 de milioane constituie un milestone important pentru EA și Respawn Entertainment. Apex Legend a ajuns în punctul în care poate concura cu rivalii săi, mai mai și mai fioroși, dar lipsiți de unicitate. La momentul actual, Fortnite adună 350 de milioane de playeri, iar Call of Duty Warzone 75 de milioane, dar Apex are șanse să devină un adevărat pericol pentru competiție. Alături de versiunea pentru Nintendo Switch și de portarea pentru telefoane, se estimează că Apex Legends ar putea aduce profituri de 500 de milioane de dolari.