Netflix va începe să închidă conturile inactive, pentru a economisi banii clienţilor săi
Netflix a anunţat o măsură surprinzătoare în această săptămână şi anume că va începe să închidă conturile inactive, pentru ca posesorii lor să nu mai cheltuiască bani lunar aiurea. E clasicul caz similar cu cei care îşi fac abonament la sală şi merg de 2 ori şi apoi renunţă. Sala şi-a luat banii şi a ieşit pe plus, dar Netflix vrea să ajute lumea în această perioadă de incertitudine financiară.
Publicitate
‘),1==profitshare_id[„7232408”]){var c=document.createElement(„script”);c.type=”text/javascript”,c.async=!0,c.src=(„https:”==document.location.protocol?”https://”:”http://”)+”w.profitshare.ro/a/K3v4″,document.getElementsByTagName(„head”)[0].appendChild(c)}
Netflix a anunţat că persoanele care nu au mai vizionat nimic prin platforma sa timp de un an de la înscrierea la abonament trebuie să confirme că mai vor să aibă serviciul activat. Aceeaşi regulă se aplică şi celor care s-au oprit din vizionat pentru mai bine de 2 ani. Mailuri au început deja să fie trimise spre respectivii utilizatori, iar dacă ei nu confirmă că vor să rămână abonaţi, atunci abonamentele vor fi anulate automat.
Netflix afirmă că nu vrea să taxeze lumea pentru un serviciu pe care nu îl foloseşte. Există şi posibilitatea de reactivare a contului ulterior dacă te răzgândeşti, iar gigantul american îţi va păstra Favoritele, profilul şi preferinţele până la 10 luni de la anulare. O astfel de politică e rar văzută la serviciile de streaming şi abonamentele la servicii digitale de orice fel, care te taxează chit că ai consumat sau nu.
Practic Netflix îşi spală imaginea aşa şi câştigă încrederea clienţilor, dar face şi curat în baza de date. Se şi diferenţiază faţă de reţelele de cablu TV, care te “ard” indiferent că ai privit o secundă sau mii de ore pe lună. Din ce ştim în acest moment, conturile inactive reprezintă mai puţin de 0.5% din baza de clienţi Netflix, adică vreo câteva sute de mii de conturi. Netflix e într-un boom de popularitate şi profit, pe fondul pandemiei de Covid-19.
În primul trimestru al acestui an a generat câştiguri de 709 milioane de dolari şi a atras 15.8 milioane de noi abonaţi. În total la ultima numărătoare Netflix avea 182 de milioane de abonaţi.