Ubisoft recunoaste ca Hyper Scape este prea greu si plictisitor
Va mai amintiti de Hyper Scape, jocul battle-royale cu care Ubisoft spera sa concureze in aceasta piata? Ei bine, se pare ca succesul acestui titlu nu a fost asa rasunator pe cat spera compania. Ca urmare, producatorul francez a recunoscut ca „se poate” ca jocul sa fie prea greu si plictisitor.
Din aceasta cauza, Ubisoft va restructura echipa de dezvoltare intr-un format bazat pe „celule”, similar cu cel al echipei din spatele Rainbows Six: Siege. Fiecare celula de dezvoltare a Hyper Scape se va ocupa de unul dintre cei cinci stalpi de rezistenta ai jocului, dupa cum i-a numit chiar producatorul:
- Confortul in timpul luptelor
- Acomodarea jucatorilor noi
- Moduri de joc
- Obiectivele jucatorilor
- Suportul pentru cross play
Nici nu stiu cum sa privesc aceasta miscare. Fie este bine ca Ubisoft a realizat ca a gresit si s-a pus pe treaba, fie Hyper Scape nu prea isi avea locul in piata. Compania franceza pare intr-o pozitie cam fragila in ultima vreme, mai ales dupa lansari precum The Division 2 si Ghost Recon Breakpoint. Acesta spera insa ca titluri precum Assassin’s Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion si Immortals: Fenyx Rising sa-l readuca pe o panta ascendenta. Cine stie, poate ca intr-un final, toate deciziile companiei vor da roade.
Pana atunci, sunt curios cati dintre voi ati jucat Hyper Scape. Daca da, ce parere aveti despre cel mai nou battle royale de la Ubisoft? Isi merita locul in aceasta piata sau este prea mult?