Glovo România anunţă noutăţi pentru 2021, inclusiv “Cook Rooms” pentru restaurante
Glovo a ţinut ieri, pe 29 octombrie o conferinţă virtuală online, prin care şi-a anunţat planurile pentru anul 2021. Compania a debutat în România la începutul anului 2018 şi s-a extins masiv de atunci, cu un salt semnificativ pe timp de pandemie. Detalii aflăm de la colegii de la Degustăm.ro şi vi le oferim şi noi mai jos, cu privire la planurile de viitor Glovo.
Aflaţi că valoarea tranzacţionată prin intermediul aplicaţiei Glovo va ajunge în curând la 150 de milioane de euro. Glovo s-a extins în 2020, fiind disponibil în 33 de oraşe. Afacerea sa urmează să se dubleze în ultimul trimestru din 2020 faţă de situaţia din primul trimestru. Există peste 2500 de parteneri activi, din rândul magazinelor şi restaurantelor. De asemenea sunt 13.000 de curieri înregistraţi în Bucureşti şi 27.000 în provincie. 5000 de curieri sunt activi naţional.
Cât despre proiectele noi, iese în evidenţă Cook Rooms, un concept care reprezintă spaţii închiriate special, echipate şi amenajate de Glovo pentru gătit. Ideea este de a subînchiria acel spaţiu restaurantelor, care vor pregăti produse exclusiv pentru livrări. Proiectul a deja implementat în Spania, Italia, Peru şi Argentina, iar în 2021 apare şi în România, cu 3 noi spaţii pentru gătit. Un Cook Room va necesita o investiţie de 150.000 – 200.000 de euro.
Preţurile vor fi atractive pentru clienţi, dar Glovo vrea şi să consolideze parteneriatele şi relaţiile cu partenerii. Iată şi obiecte pentru anul 2021 ale companiei:
- Valoare tranzacţionată de 230 milioane de euro
- 65 de orașe active (+32 mai multe față de 2020)
- 3 Cook Rooms
- +1 milion de descărcări ale aplicației mobile.
Mai multe detalii despre planurile Glovo puteţi găsi aici.
Bonus: Fun Facts Glovo Romania: