Cyberpunk 2077 nu va avea suport pentru raytracing pe AMD la lansare

Cultul fanilor CD Projekt RED asteapta cu nerabdare lansarea lui Cyberpunk 2077. Presupunand ca inca ramane in picioare data de 10 decembrie…
Recent, compania a postat o lista actualizata cu cerintele de sistem pentru viitorul RPG in care John Wick…Pardon, Keanu Reeves, da concerte de muzica punk prin creierul protagonistului. Pentru cei interesati de specificatiile necesare activarii functiei de raytracing, lista enumera strict placile video RTX de la Nvidia. Cu toate acestea, lumea si-a dat seama ca este luata in calcul si DirectX Raytracing API de la Microsoft, ceea ce inseamna ca norocosii care au pus mana pe un RX6800 XT de la AMD, de exemplu, ar putea rula bine-mersi optiunea.
Ei bine, pune-ti pofta-n cui ? ! Un reprezentant al CD Projekt Red raspunde la o intrebare adresata pe Twitter in ceea ce priveste suportul pentru raytracing, afirmand ca functia nu va fi implementata si pentru placile de la AMD atunci cand Cyberpunk 2077 se va lansa. Cel putin, nu din prima.
Not for the release but we are working together with AMD to introduce this feature as soon as we can.
— Marcin Momot (@Marcin360) November 20, 2020
Un lucru este cert: CD Projekt RED a colaborat oficial cu Nvidia pentru a implementa raytracing-ul in lumea de neon din Cyberpunk 2077. Dar asta nu inseamna ca polonezii nu vor optimiza RT-ul si pe modelele AMD. Umbla vorba prin popor ca „aia e, atat s-a putut”. Momentan. Poate pentru ca e cam nasol ca verzisorii de la Nvidia sa afle ca esti agent dublu si conspiri cu inamicul.